Tuesday, November 23, 2010

Tenggelam tak timboi2...

Salam..

adeh..lama jugak aku xupdate blog nie.. ahaha
nampak sangat aku ni mmg jenis malas nak menulis...

aku kadang2 xtau nak tulih apa....
so kekosongan la blog aku ini...

apa2 pon hari ni aku dah lebih kurang 5 bulan lebey dah berkahwin, dunia baru dlm kehidupan yg penuh ranjau ini, dihadapi dengan penuh kesabaran... maklumla kan, byk tanggungjawab, tu pon ada jugak yg tak termampu lagi nak jaga... so far alhamdulillah...







dan berita baik buat aku dan wife tersayang aku (Ila) yang kini sedang menantikan kehadiran orang baru dalam keluarga... di mana pada tarikh ini sudah berusia 18 minggu... dah 4 bulan lebey... huhu... xlama dah tu, tp dok scan xnampak lagi Hero atau Heroin... sabar lah menanti... huhu...

No comments:

Post a Comment